Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések
Miért szükséges panoráma rtg az első találkozásra?

Az első fogorvosi vizsgálat egy általános állapotfelmérés, amikor is minden korábbi kezelés felülvizsgálatra kerül, esetleges korábbi gyökértömések ellenőrzése megtörténik, vizsgálni tudjuk a fogágy állapotát, bölcsességfogak pozícióját és azok kockázatait. Ez az átfogó vizsgálat és pontos kezelési terv felállítása rtg felvétel nélkül nem lehetséges, így időt spórolunk meg, mert így már az első alkalommal teljes képet láthatunk a szájüreg és környezete állapotáról.

Hogyan működik a magán egészségbiztosító pénztárakkal való fizetés?

    Rendelőnkben a honlapon feltüntetett egészségbiztosítási pénztárak használatára van lehetőség, olyan módon, hogy a kezelések alkalmával készpénzfizetési számlát állítunk ki, a számla egyenlítése meg is történik, majd pácienseink postai vagy egyéb megszokott úton eljuttatják számlájukat az egészségbiztosító pénztáruk felé. Ha esetleg nem találja egészségbiztosítóját partnereink között, kérésére felvesszük a biztosítóval a kapcsolatot és elindítjuk szerződéskötési kérelmünket irányukba.

Milyen garanciális feltételek érvényesek a rendelőnkben történt ellátásokra?

Minden kezelés garanciális abban az esetben, ha páciensünk 6 havonta fogászati kontrollon vesz részt rendelőnkben. Természetesen a garancia elsősorban anyagtani vonatkozásban értendő, nem foglalja magában a szájhigiénés problémákból eredő következményeket. Fogpótlásaink a Nobel Procera rendszerrel készülnek, ezekre 5 év gyártói garancia érvényes.

Hogy működik az időpont foglalás?

Időpontot rendelőnkbe telefonon előre kell egyeztetni. Előfordulhat, hogy az egyeztetett időpont távoli, ez esetben lehetőség van várólistára feliratkozni, és ha lesz felszabadult hely, kollégánk keresni tudja egyeztetés céljából. A távoli időpontokra tekintettel, a megbeszélt nap előtt kapni fog egy emlékeztető hívást, hogy minden rendben van-e és várhatjuk-e a megbeszélt időpontban, itt még lehetőség van az időpontot módosítani vagy lemondani, de amennyiben ez nem történik meg és mégsem jelenik meg a rendelésen, szék állási díjat számolunk fel, ami a megbeszélt kezelés árának a fele is lehet, de minimum 10.000 Ft.



© 2014 - 2015 Minden jog fenntartva.