- Miért szükséges panoráma rtg az első találkozásra?
- Hogyan működik a magán egészségbiztosító pénztárakkal való fizetés?
-
Rendelőnkben a honlapon feltüntetett egészségbiztosítási pénztárak használatára van lehetőség, olyan módon, hogy a kezelések alkalmával készpénzfizetési számlát állítunk ki, a számla egyenlítése meg is történik, majd pácienseink postai vagy egyéb megszokott úton eljuttatják számlájukat az egészségbiztosító pénztáruk felé. Ha esetleg nem találja egészségbiztosítóját partnereink között, kérésére felvesszük a biztosítóval a kapcsolatot és elindítjuk szerződéskötési kérelmünket irányukba.
- Milyen garanciális feltételek érvényesek a rendelőnkben történt ellátásokra?
-
Minden kezelés garanciális abban az esetben, ha páciensünk 6 havonta fogászati kontrollon vesz részt rendelőnkben. Természetesen a garancia elsősorban anyagtani vonatkozásban értendő, nem foglalja magában a szájhigiénés problémákból eredő következményeket. Fogpótlásaink a Nobel Procera rendszerrel készülnek, ezekre 5 év gyártói garancia érvényes.
- Hogy működik az időpont foglalás?
-
Időpontot rendelőnkbe telefonon előre kell egyeztetni. Előfordulhat, hogy az egyeztetett időpont távoli, ez esetben lehetőség van várólistára feliratkozni, és ha lesz felszabadult hely, kollégánk keresni tudja egyeztetés céljából. A távoli időpontokra tekintettel, a megbeszélt nap előtt kapni fog egy emlékeztető hívást, hogy minden rendben van-e és várhatjuk-e a megbeszélt időpontban, itt még lehetőség van az időpontot módosítani vagy lemondani, de amennyiben ez nem történik meg és mégsem jelenik meg a rendelésen, szék állási díjat számolunk fel, ami a megbeszélt kezelés árának a fele is lehet, de minimum 10.000 Ft.